John Deere FarmSight — це стратегія компанії John Deere, направлена на підвищення продуктивності роботи техніки John Deere та зниження експлуатаційних затрат, згідно з якою розвивається сервіс ТОВ «Агротек-Інвест».
Стратегія складється з трьох пілонів — інтелектуальної техніки, систем точного землеробства та послуг дилера. Ваша техніка John Deere вже має підготовку для ефективного застосування FarmSight.
John Deere Connected Support - послуга від John Deere, що покликана допомагати Вам і дилеру відстежувати стан машини та без зволікань виправляти проблеми, дозволяючи вам не припиняти роботи. Це - частина пакету послуг базового забезпечення FarmSight, що додається до кожної машини, оснащеної JDLink . Детальніше за посиланням
Центр Операцій — інструмент, що дозволяє власнику техніки віддалено отримати та проаналізувати агрономічну інформацію з машини. Докладніше за посиланням
JDLink — інструмент, що дозволяє власнику техніки віддалено отримати та проаналізувати технічну інформацію з машини.
Remote Display Access — інструмент, що дозволяє власнику в режимі он-лайн переглядати ту ж інформацію, що й оператор на дисплеї.
Service Advisor Remote — інструмент сервісної служби дилера для віддаленої діагностики та усунення частини несправностей без виїзду до машини. Інструмент дозволяє провести дистанційна діагностику машини й точний аналіз даних. Кваліфікований технічний спеціаліст виїжджає в поле вже з усіма необхідними деталями й інструментами
ТОВ «Агротек-Інвест» - Ваш надійний консультант з питань використання техніки John Deere та систем точного землеробства, що готовий вже сьогодні якісно надати цілий ряд послуг.