Головний офіс у Дніпрі
(056) 790-09-32
Кривий Ріг (відділ продажу техніки)
(067) 521-81-23
Запоріжжя
(056) 790-09-32
Мелітополь (тимчасово в окупації)
(061) 942-62-20
Таврійськ (тимчасово в окупації)
(055) 497-39-27
Олешки (тимчасово в окупації)
(067) 639-88-84
Волноваха (тимчасово в окупації)
(067) 564-91-56
Пологи (тимчасово в окупації)
(061) 942-62-20
Бердянськ (тимчасово в окупації)
(061) 942-62-20
Нікополь (тимчасово не працює)
(056) 790-09-32
Краматорськ (тимчасово не працює)
(067) 564-91-56
Логотип
Головний офіс у Дніпрі
(056) 790-09-32
Кривий Ріг (відділ продажу техніки)
(067) 521-81-23
Запоріжжя
(056) 790-09-32
Мелітополь (тимчасово в окупації)
(061) 942-62-20
Таврійськ (тимчасово в окупації)
(055) 497-39-27
Олешки (тимчасово в окупації)
(067) 639-88-84
Волноваха (тимчасово в окупації)
(067) 564-91-56
Пологи (тимчасово в окупації)
(061) 942-62-20
Бердянськ (тимчасово в окупації)
(061) 942-62-20
Нікополь (тимчасово не працює)
(056) 790-09-32
Краматорськ (тимчасово не працює)
(067) 564-91-56
Поcлуги John Deere FarmSight
Зворотній зв'язок
Поcлуги John Deere FarmSight

Використовуйте на повну можливості Вашої техніки!

John Deere FarmSight — це стратегія компанії John Deere,  направлена на підвищення продуктивності роботи техніки John Deere та зниження експлуатаційних затрат,  згідно з якою розвивається сервіс ТОВ «Агротек-Інвест».

Стратегія складється з трьох пілонів — інтелектуальної техніки, систем точного землеробства та послуг дилера.  Ваша техніка John Deere вже має підготовку для ефективного застосування FarmSight.

John Deere Connected Support  - послуга від John Deere, що  покликана допомагати Вам і  дилеру відстежувати стан машини та без зволікань виправляти проблеми, дозволяючи вам не припиняти роботи.  Це  - частина пакету послуг базового забезпечення FarmSight, що додається до кожної машини, оснащеної JDLink . Детальніше за посиланням

Ключові ресурси MyJohnDeere  

Центр Операцій — інструмент, що дозволяє власнику техніки віддалено отримати та проаналізувати агрономічну інформацію з машини.  Докладніше за посиланням

JDLink — інструмент, що дозволяє власнику техніки віддалено отримати та проаналізувати технічну інформацію з машини.

Remote Display Access — інструмент, що дозволяє власнику в режимі он-лайн переглядати ту ж інформацію, що й оператор на дисплеї.

Service Advisor Remote — інструмент сервісної служби дилера для віддаленої діагностики та усунення частини несправностей без виїзду до машини.   Інструмент дозволяє провести дистанційна діагностику машини й точний аналіз даних.  Кваліфікований технічний спеціаліст виїжджає в поле вже з усіма необхідними деталями й інструментами 

ТОВ «Агротек-Інвест»  - Ваш надійний консультант з питань використання техніки John Deere та систем точного землеробства, що готовий вже сьогодні якісно надати цілий ряд послуг.

Послуги John Deere Farmsight від «Агротек-Інвест»

Послуги MyJohnDeere
Послуги MyJohnDeere
  • Інструктаж по роботі з MyJohnDeere —підготовка користувачів по роботі з  JDLink, StellarSupport,  Центр Операцій
  • Підтримка MyJohnDeere
  • Навчання Адміністраторів MyJohnDeere
  • Піддтримка користувачів за допомогою віддаленого доступу
Послуги JDLink
Послуги JDLink
  • Формування  звітів з  MyJohnDeere
  • Моніторинг  повідомлень, що виникли на техніці
  • Аналіз попереджень JDLink поломок 
  • Діагностика неполадок за допомогою Service Advisor Remote
  • Оновлення програмного забезпечення   за допомогою Service Advisor Remote
  • Допомога оператору через Remote Display Access
Послуги AutoTrac
Послуги AutoTrac
  • Оновлення програмного забезпечення GreenStar
  • Передсезонний інструктаж операторів по AMS
  • Телефонна підтримка продуктів AMS
  • Надання «підмінного» AMS обладнання

Каталог послуг точного землеробства

Вгору